„Prestigio Technologies“ kompanijos planai antram metų pusmečiui itin ambicingi. „Planuojame jog per šiuos metus apyvarta išaugs daugiau kaip 40 proc., ir sieks apytiksliai 100 mln. dolerių.“, - pabrėžia Slavi Slavchev „Prestigio Technologies“ marketingo direktorius.
„Tradiciškai šis metų periodas yra sėkmingas IT produkcijos pardavimui. Mes tikimės sustiprinti savo pozicijas išorinių standžiųjų diskų ir odinių atminties raktų srityje pasiūlydami didesnės talpos gaminius - atitinkamai iki 400 GB ir iki 16 GB.“, - toliau dėsto S. Slavchev. O kaip didžiausią „Prestigio Technologies“ antro pusmečio naujieną, marketingo direktorius pamini „GeoVision“ serijos navigatorių, turėsiantį iGO 8 navigacinę programinę įrangą ir visiškai naują, 3-jų matavimų pastatų ir kitų objektų vaizdavimo būdą.
Šiuo metu „Prestigio Technologies“ centrinės ir rytų europos rinkose užimamea neblogas pozicijas, tačiau, kaip teigia Slavi Slavchev dar yra labai daug erdvės augti. „Prestigio“ orientuojasi į verslo santykių užmezgimą ir palaikymą su mažmenine prekyba užsiimančiais partneriais visose „Prestigio“ produktus parduodančiose šalyse. „Šis procesas įvairiose šalyse vyksta skirtingai – vienur greičiau, kitur lėčiau, tačiau tikimės, kad neužilgo „Prestigio“ produktus vartotojai galės nesunkiai surasti daugumoje populiariausių EMEA regiono parduotuvių. Taip pat daug tikimės iš mums naujų rinkų, šiuo metu tai būtų Vidurio Rytų regionas, Nyderlandai, Prancūzija, Vokietija“, - toliau dėsto marketingo direktorius Slavi Slavchev.
Kalbėdamas apie kompanijos išskitinumą S. Slavchev pažymi jog, kompanijos strategija yra pagrįsta mintimi, kad turi būti pasiūloma kažkas ypatingo ir unikalaus galutiniams vartotojams, bei išvystyti savųjų klientų ratą, kurie ieško IT produkcijos ar kažko daugiau negu grynos elektronikos: „Ligi šiol mes sėkmingai sekėme šia mintimi ir pasiekėme naujus kliento patenkinimo lygmenis. Tai apima visus aspektus – nuo pakavimo iki pardavimo . Bet svarbiausias pranašumas yra šiuolaikinė, žavi produktų išvaizda ir unikalus jausmas, kurį jie suteikia žmonėms tuo metu, kai produktai yra naudojami“.
Anot S. Slavchev: „Būtent tai ir atspindi „Prestigio“ kompanijos šūkis „The Art of High Tech“ (aukštųjų technologijų menas), kuris neša žinutę - mes esame skirtingi“. Paprastai IT produktai yra šalti elektroniniai prietaisai, kurie neturi jokios emocionalios naštos. Kuomet „Prestigio“ kaba apie „meną“, tai reiškia, kad „Prestigio“produktai yra įspūdingi ir netradiciniai – tai tolima nuo paprasto, nuobodaus masinio produkto projekto: „ Mes norėtume, kad mūsų produktai reikštų kažką daugiau jų savininkams – ne tiktai aptarnautų jų poreikį, bet atneštų jiems džiaugsmą“, - pabrėžia pašnekovas.
Kalbėdamas apie sėkmingiausiai parduodamus „Prestigio“ produktus S. Slavchev teigia, jog yra daug sėkmingų gaminių registruotų„Prestigio“ prekės ženklu: „ Žinoma, yra produktų, kurie gimsta, kad būtų lyderiais ir atspindėtų geriausias prekės ženklo vertes“. Kaip geriausiai parduodamus „Prestigio“ produktus Slavi Slavchev įvardina odinius atminties raktus, pagamintus iš aukštos kokybės, tikros odos taip pat visus odinius išorinius standžiuosius diskus, tame tarpe ir neseniai pasirodę „Fashion linijos“ baltos spalvos su auksinės spalvos dekoracijomies. Prie populiariusių produktų priskiriamos pažangios ir patrauklios GPS navigacijos – „Geo Vision“.
„Prestigio Technologies“ marketingo direktorius Slavi Slavchev, teigia, jog „Prestigio“ nuolat ieško naujų galimybių kaip išvystyti ir pasiūlyti naujų produktų rinkai: „Galimybės yra neribotos ir mes stengiamės surasti spendimą, bet kokiam produktui, kurio reikalauja rinka bei kuris atitinka „Prestigio“ prekės ženklo pozicijas. Pavyzdžiui, mūsų paskutinė gaminių linija buvo kelioniniai krepšiai ir lagaminai. Tai yra aukštos kokybės produktai, kurie yra skirti šiuolaikiniams žmonėms vertinantiems kokybę bei stilių. Jie nėra IT produktai, tačiau puikiai atitinka ir parodo „Prestigio“ prekės ženklo vertę“, - dėsto S. Slavchev bei pabrėžia, jog „Prestigio“ siekia kuo geriau patenkinti klientų poreikius. Dėl to ketina vystyti naujus produktus, kurie suteiktų nepriekaištingą funkcionalumą, būtų patogiai naudojami bei perteiktų puikią patirtį, kurią vartotojas gaus, pirkdamas „Prestigio“.
Apie „Prestigio“:
„Prestigio Technologies“ buvo įkurta 2002 metais, kaip atskiras filialas „ASBIS Enterprises“. Kompanija augo greitai ir tapo klestinti IT produkcijos gamintoja EMEA regione.
„Prestigio“ siekia tapti svarbiu pasauliniu tiekėju, pristatančiu aukščiausios kokybės šiuolaikinius produktus ir tenkinančiu individualius klientų poreikius. Kompanijos tikslas - klientams tiekti aukštos technologijos, rafinuoto stiliaus produktus, kurie pakeltų gyvenimo kokybę. „Prestigio“ tiki, jog sėkmę rinkoje atneša novatoriškos produkcijos pasiūla, pažangios technologijos ir griežta kokybės kontrolė. Kompanija visuose regionuose klientams garantuoja didžiausią dėmesį.
Šiuo metu „Prestigio“ produktai platinami daugiau kaip 25 EMEA regiono šalyse. Be CEE, kur užimamos stiprios pozicijos, „Prestigio“produktai parduodami daugeliui šalių Vakarų Europoje, Viduriniuose Rytuose, Rusijoje, Kazachstane ir Pietų Afrikos Respublikoje.